4.4.,5.4.,6.4.,7.4,8.4.

9. dubna 2016 v 14:16




4.4.,5.4.,6.4.,7.4,8.4.



4.4.
O: polenta se sušenými rajčaty - 269Kj
So: polenta se sušenými rajčaty, špenát z medvědího česneku, vejce - 2104Kj
V: křupky, višňový džus - 2547Kj

pití: 1l vody, 1x Matcha, 0,5l bylinkového čaje
pohyb: 750Kcal
celkem: 4919Kj/ 1175Kcal (-p= 425Kcal)



5.4.
Sd: jogurt jahodový, čokoláda - 1556Kj
So: krůtí játra, špenát z medvědího česneku, jasmínová rýže - 2231Kj
V: višňový džus - 1376kj

pití: 1l vody, 1l bylinkového čaje, 1x Matcha
pohyb: 440Kcal
celkem: 5163Kj/ 1234Kcal (-p= 794Kcal)



6.4.
Sd: smoothie (kiwi, banán, borůvky) - 652Kj
O: jogurt s mákem a marcipánem (aaaa) - 1558Kj
So: špenát z medvědího česneku, vejce, polenta se sušenými rajčaty - 1352Kj
V: křupky, zeleninová polévka - 1401Kj

pití: 1,5l vody, 1x mátový čaj, 1x Matcha
pohyb: 1120Kcal
celkem: 4963kj/ 1186Kcal (- pohyb = 66Kcal)



7.4.
S: jogurt s mákem a marcipánem - 668kj
Sd: smoothie (jablko, borůvky, baobab, kiwi, matcha), chimpanzee protejnová tyčinka, banán, celozrnný croasant - 2813Kj
O: 4 mini větrníky, 2 zákusky - 3537kj
So: 2x toast crocodille šunka/sýr - 2118Kj
V: roastbeef, bramborové noky, zelenina - 1650Kj

pití: 2l vody, 2x káva
pohyb: -----
celkem: 10785Kj/ 2576Kcal



8.4.
S: jogurt s mákem a marcipánem - 890Kj
O: špenátové lasagne, 2 linecké košíčky s ovocem a pudinkem- 3523Kj
So: chléb ve vajíčku, zelenina, mozzarella - 1915Kj
V: pizza, oříšky, mozzarella, 2xjager - 3724Kj (neplánovaná párty)

pití: 2l vody, 2x mátový čaj, 1x Matcha
pohyb: ----
celkem: 10054Kj/2402Kcal


Co k tomu dodat. Nevím :d .. Když ohlédnu od posledních 2 dní (kde zase byl větší výdej, díky delší pracovní době), tak jsem se snažila mít kcal kolem 1200, příští týden bych ráda přidala dalších 200 navíc (minimum tedy 1200). Musím postupně zvyšovat porce. Přístí týden se konečně dostanu k měření na bodystatu a začne pro mě další cíl/meta, sledovat svalovou hmotu :D. Jak jsem se zmiňovala o vážení v lékárně. Nechce se mi tomu věřit. Váha ukázala 55,5Kg (oprava 45,5). Sama pro sebe počítám s 46, protože mi to příjde nemožné. Míry stejné, kromě zadku kde je o jeden cm méně.

Jak jste spokojeny vy? Cíl dělat radost , hlavně z pohledu sama sobě zvládám skvěle.

Dnes očekávám odlehčenější jídelníček. Jsem nadmutá jak koza (čemu se divit ovšem :D).


Krásky, přeji krásný víkend. Ikdyž někde propršený :/
xoxo S.

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 serapis10 serapis10 | 9. dubna 2016 v 23:57 | Reagovat

TY si za týžden pribrala 9 kg??? To nie je možné, ani keby si jedla od rána do večera v kuse.  To sa mi nezdá. 55 Kg, ved si mala 46 kg.

2 serapis10 serapis10 | 9. dubna 2016 v 23:58 | Reagovat

Určite tam bola zlá váha. Toto sa nedá , a ked máš rovnaké miery nemožné. Čo si sa vážila so železnou konštrukciou :D :D

3 Sainar Sainar | 10. dubna 2016 v 10:16 | Reagovat

[1]:  melo tam byt 45,5 :d na boku v menu to mam dobre. Pardon. To nevim jak bych zvladla nabrat 9 kg, to by mi snad praskla kuze :d

4 sainar-life sainar-life | Web | 10. dubna 2016 v 10:27 | Reagovat

[2]: již opraveno, pro jistotu se dnes přeměřím u rodičů :D mít o 10kg víc za týden.... by mě asi šlehlo :-D

5 serapis10 serapis10 | 10. dubna 2016 v 11:25 | Reagovat

Mať tvoje spalovanie :D. Máš to super fakt.

6 serapis10 serapis10 | 10. dubna 2016 v 11:27 | Reagovat

ako dlho ti trvalo schudnúť tých 10 kg? Čo si hlavne zmenila?  Mám taký istý ciel 45 kg. Ako som bola stále.

7 sainar-life sainar-life | Web | 10. dubna 2016 v 12:37 | Reagovat

[6]: 3 měsíce, s tím, že v únoru jsem zhubla jen 1-1,5 kila.
Pro mě je nejzásadnější si vše přepočítávat a vážit. Zhubla jsem tak i před lety a vím, že to na mě 100% zabírá.
Ono pokud bych neměla přehled o kcal, tak bych buďto nehubla, nebo velice pomalu. Základem je si neodpírat, respektive pouze tak, aby se ti to vlezlo do tabulek, ale jíst to co máš ráda. Pokud by jsi seškrtala to, co ti chutná ale víš, že to není moc "zdravé", tak by jsi na to měla celou dobu chuť a následovalo by po týdnu v režimu vybílení lednice.
Přidala jsem na zelenině a seškrtala bílé pečivo. Pitný režim taky dělá hodně. Když mrkneš na jídelníček za březen (který byl u mě klíčový), tak je to přesně to, co jsem jedla. Když vařím, tak se vždy snažím najít kompromis mezi chutí/a kcal. A hlavně aby toho byla dostatečná porce.
Ty máš krásný jídelníček, ale zřejmě moc sacharidů (a málo bílkovin). Schválně se mrknu a přepočítám ti jeden den jídelníčku.
Poslední 2 týdny mám sacharidy vyšší, ale během celé předcházející doby jsem byla v průměru na 100g (60-130) sacharidů (těď mě tak dochází, že jsem intuitivně držela sacharidové vlny :D). Pak se spaluje rychleji.
Klidně se ptej, teď mě tak narychlo nic nenapadá.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama